Finare hår!

Tänkte ge er lite tips på några bra hårinpackningar (enligt mig). Hårinpackning är bra ifall man vill har friskare och finare hår. Man kan använda det 1-3 gånger i veckan, men bara inte för ofta för då vänjer sig håret vid det och håret känns inte lika lent och fint. 
 
Till mitt hår använder jag tresemmes hårinpackning. Den fungerar riktigt bra men jag tycker att den ger bättre resultat efter några gångers användning. Man kan hitta denna hårinpackningen lite överallt. Den finns på Kicks och på de flesta matafärer. Jag köpte min på Coop. Ni kan tänkta på att de flesta saker är lite billigare på tex en matafärer än kicks, tex.
Pris: 95 kr (tror jag) 
 
 
 
Jag använder även "elvital anti breakage". Jag har köpt den hårinpackningen 2 gånger innan och den är riktigt bra speciellt om man har slitna toppar. Den mjukar upp håret och det känns som om man inte har slitet hår längre! (men om man har riktigt slitet hår rekomenderar jag att man klipper det) 
Min "Elvital" köpte jag på Kicks och där kostade den cirka 75 kr, inte så dyrt. 
Men min andra köpte jag när jag va inne på coop och där kostade den bara runt 30-40 kr. 
 
 
//sophia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Ska helt klart testa någon av dem :)

2012-08-07 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0