Hallå!

Hejsan hejsan! Äschhh vet inte vad jag ska säga. Jag har försökt ladda upp en video som jag gjorde för ett tag sedan men det funkar ju inte!! -.- Aja idag så försökte jag och min pappa få tag i något slags tyg till bommen men såklar ska det ju inte finnas något bra. Så vi ska åka till göteborg nån dag och försöka hitta något bra där!
Annars så har jag inte gjort så mycket idag, eller jo! Jag ska beställa lite saker hade jag tänkt mig ;)
 
Ni får gärna lämna en söt kommentar om vad ni tycker jag ska skriva om!
 
//Sophia

Kommentarer
Postat av: Tilde

Gymnastik och lite mode kanske :)

2012-08-08 @ 21:12:23
Postat av: Becka <3

Jag tycker du ska förtsätta blogga om naglar, och så gymnastik! :D

2012-09-10 @ 19:09:18
URL: http://mittbastasommarlov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0