Inställt!

Idag skulle vi ner till ett bad ställe för en Ku träff men jag och min bror ska inte åka. Det är konstigt väder för det är 20-25 grader men jätte monligt? Vet inte men just nu började det spöregna så jag vet inte om jag känner för att åka moppe i regnet. Och vem vet det kanske börjar åska och jag haaaaaaatar åska :( Fast det är mysigt med åska om man är hemma och har mysiga kläder på sig!
Imorgon på morgonen ska min pappa och hans kompis bygga en bom åt mig! As glad för det! Igentligen så skulle dom göra det idag men hans kompis kunde inte idag!  Bommen kommer inte vara så hög. Kanske 
10-30 cm hög och längre än på bilden!
 
Nästan någonting sånt här. Fast längre och lite högre!
 
Istället för en sån här:
 
Visst de högre bommarna är mycket coolare men de låga är bättre om man ska lära sig nya saker!
Och så är det bättre med en låg i trädgården ;)
 
Ha det bra//Sophia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0