Liseberg!

Igår var jag på liseberg, därför va inte uppdateringen bra :S
Men jag gick i alla fall upp tidigt och så tog vi bussen så att vi va framme vid 11 tiden. Men det dåliga va att det redan va fullt med människor. Men det va kul ändå. Just det!!, Liseberg på kvällen är helt underbart! Alla lampor lyser i en massa färger :) Haha jag kom hem typ vid tolv så vi va på liseberg i nästan 11 timmar. Gissa om mina fötter va döda?
 
Kommer säkert en bildbomb snart men jag tog inte så många kort utan Sandra gjorde det, så hon skickar bilderna till mig! Ehm aa har inte så mycket mer att säga men jag ska i alla fall ner och bygga klart bommen med min pappa ;)
 
Haha gullig bild!
Men som sakt det kommer mer bilder senare!
//sophia

Kommentarer
Postat av: elle

Åh vad kul, hoppas ni får det super :D!

2012-08-05 @ 16:11:20
URL: http://nattstad.se/elle.h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0