Nu har jag tänkt börja blogg här! :)

Nej, nu vet ni vad! Nu ska jag dra igång bloggen igen! Jag har bloggat förr på en annan blogg men gillade inte namnet så tänkte att jag skulle göra en ny blogg! Jag har ingen aning om hur länge detta kommer hålla och om jag kommer fortsätta blogga? Men jag kände för det! 

Idag har jag hjälp min lillasyster som haft/haaaar kalas. Hon bjöd över några tjejer och så skulle dom ha pyamas party! (gulligt) Ehm aa dom skulle baka en kladdkaka men jag vet inte vad dom gjorde men den va stenhård och smakade baaara socker? o.O Så jag ärbjöd mig att baka en ny åt dom! 
 
Och idag blev jag heeeelt hyper (asså jag menar verkligen det) Jag har väntat i typ 3 veckor på att min gymnastikdräkt skulle komma och idag kom min mamma hem med den! Det som är dåligt är att jag bestälde ett par shorts till också (vill inte ha mina adidas shorts till dräkten) Men dom va typ slut så dom skickar iväg de senare. Men i alla fall så har typ sprungit runt med den hela dan. Man fick också med en gummisnodd som matchar till dräkten! :)
 
 
 
 
Ha det bra//Sophia!

Kommentarer
Postat av: moufieeh

coola bilder! :)

sv; okej, jag har dansat i 5 år jag med men dom första 3 åren gick jag bara i musikal så jag blev inte direkt vigare då :P

2012-08-02 @ 12:02:15
URL: http://moufieeh.blogg.se
Postat av: Tilde

Kommer självklart följa :)
Och du är suuuupersöt i dräkten :D

2012-08-02 @ 16:07:24
Postat av: Bekcka <3

Jätte fin dräkt :D

2012-08-02 @ 17:00:18
URL: http://mittbastasommarlov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0