Träff!

Idag klockan 6 ska jag på en ku- träff. Jag har ju konfirmerat mig och efter det kan man gå i Ku. I Ku brukar man hitta på roliga saker och sånt, så idag hade vi tänkt att träffas igen vid ett bad ställe. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kanske ska grilla och sånt som vi gjorde en annan gång!
 
Aja idag så sov jag länge och vaknade för ett tag sedan. Så är lite trött nu. Idag kaaanske jag och min pappa ska bygga en bom till mig. Haha typ överlycklig tjej här hahaha ;) Aja ska träna lite nu, strecha och sånt splitt, spagat. Har ju inte varit på gymnastiken nu på rätt så länge (sommarlov) Så jag känner att jag måste strecha ändå några gånger i veckan!
 
Bjuder på tre riktigt söta bilder sen när Tilde och Johanna va hemma hos mig för ett tag sedan :) 
 
Blåbärsläppar såklart ;)
 
 
Ha det bra//Sophia

Kommentarer
Postat av: moufieeh

sv; hihi ja! :D allt bra?
kram

2012-08-02 @ 13:15:27
URL: http://moufieeh.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaaaaaa! :D <333333
Jättestarkt bilder också! :)

2012-08-03 @ 12:27:06
URL: http://angelabc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0