Presenter!

Idag så har det varit en helt underbar dag! Först blir man väckt av familjen och sedan så blev det träning och vi hade airtracken. Super kul var det! Och när vi var påväg dit så fick jag en stor present av Tilde och Johanna + en huuur söt liten present av alma. Men hon ba: Vänta tills din tjejkväll då ska du allt få en till present ❤Haha alla har varit så söta och snälla idag! Älskar er!  
Och när jag kom hem efter träningen hade mina syskon och min pappa dekorerat med massa balonger och kul. Så snällt!
 
Här är lite bilder från presenterna från dagen. Några ville att jag skulle lägga ut det på bloggen!
Men det är några saker jag väntar på som kommer i posten!
 
Armbandet är äkta!
Fick en massa baksaker från min mamma som just nu är i Australien! Och så ska vi kanske även beställa en gymnastikdräkt! Men jag kanske hellre vill ha den i julklapp!
Hallontårta!
Av min mormor, morfar och morbror så fick jag ett halsband, smyckesställ,blomma och pengar. Fast jag hade tänkt spara lite av pengarna till Frankrike när jag ska resa med min franska klass.
 
 
Ett kort från Alma+en lotion. 
 
Haha Alma är för söt! Johanna och Tilde var ju också hur söta som helst. 
Jag blev jätte glad för hårinpackningen för min var slut haha!
Av mina sytrar fick jag ett presentkort på Gina! ❤
Min syster är ju sååå söt! När jag kom hem från träningen så var denna skyltenuppe och så var det pyntar i hela rummet.
Jag lägger upp bilder på det jag har beställt när det kommit hem. 
//Sophia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0