Söndag!

Aa idag har jag inte gjort så mycket. Jag har jobbat med mina läxor och så följde jag med min pappa och handlade lite mat. Jag köpte även lite mer tejp till mina händer för gymnastiken! Just det min mamma har åkt till Australien för hon är på jobb resa så hon tog med system kameran så jag kommer ta kort med mobilen om ni undrar över den halv dåliga kvaliten. Jag har även bestämt mig för vilken dräkt jag ska beställa hihihi! Men det blir en överaskning. Så jag kommer väll få den lagom till min födelsedag hopas jag. När jag beställde min förra dräkt tog det mer än 4 veckor men om jag har tur kommer den fortare!
 
//sophia!

Kommentarer
Postat av: moufieeh

sv; H&M! :) allt bra?
kram

2012-10-15 @ 17:47:36
URL: http://moufieeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0