Yippie!!!

Det gick hur bra som helst på moppe körningen. Ååå så glad jag är nu! 
Det enda svåra är när man kommer i en korsning med alla ljus och pilar hit och dit men annars så gick det hur bra som helst! (haha glad!!!) När jag kom hem så tog jag en lång varm dusch för när vi körde moppe regnade det konstant i 3 timmar... -.- Men men. Just nu ligger jag i min säng och dricker vanilj te medans jag skriver. 
Jag har så sjukt ont i min hals nu efter idag, för det blåste så kallt. Så jag hoppas att jag kan träna imorgon.
 
Dricker te ur min fina te-mugg! ❤
 
 
Det gick nog så bra i dag för jag hade på mig mitt tur armband som jag fick av min pappa när jag var yngre! ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka <3

Vad bra att det gick bra :D

2012-10-01 @ 20:01:20
URL: http://mittbastasommarlov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0