Systemkamera!

Idag har min mamma köpt en systemkamera för hon ska åka och jobba i Australien i några veckor så hon va tvungen att ha en bra foto/video kamera så hon köpte en idag. Fast det är en liten sort fast den är fortfarande lika bra som de större! Jag tog några kort så lägger upp dom nu. Åå just det! I går var det min och mina kompisars första gymnastik träning på ett tag och det gick jätte bra. Jag trodde att jag skulle vara värsta otränad efter sommarlovet men jag kände mig faktiskt inte så otränad Haha men när man hade dräkten på sig blev det rätt så varmt? Jag vet inte varför men den är varmare än ett linne! 
 
Idag när jag vaknade kände jag att jag hade världens träninsverk i typ hela kroppen så jag använder "voltaren" den fungerar faktiskt väldigt bra! På lördag kommer det ut videoklipp och bilder från träningen!
 
 
 
 
 
//Sophia
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

Hej!

Allt bra med dig?

2012-09-05 @ 20:56:01
URL: http://photoobymee.blogg.se
Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

-Jo jag mår bra!
Vad gör du?

KRAM

2012-09-06 @ 11:46:44
URL: http://photoobymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0